קנהיל – המרכז להדרכה וליווי מטופלים בקנאביס רפואי

קנהיל הוקמה על מנת לסייע למטופלים לשפר את מצבם הרפואי באמצעות הדרכה, ייעוץ לבחירת מוצרים מבוססי קנאביס רפואי וכאלו שלא נדרש עבורם מרשם מרופא. בכך אנו מתאימים פרוטוקול טיפול אישי בקנאביס רפואי למגוון אינדיקציות וליווי המטופל למשך מספר חודשים תוך כדי בקרה על אפקטיביות התהליך הטיפול.

קנהיל נעזרת בידע הרב שצברה במשך שנים על מנת להוות את מרכז הידע, ההדרכה וליווי למטופלים בקנאביס רפואי.

כל מטופל מקבל מעטפת טיפולית הכוללת הדרכה ויעוץ מקצועי על קנאביס רפואי והתאמת פרוטוקול טיפול אישי המבוסס על שמני קנאביס למגוון אינדיקציות ומטרות טיפוליות. הפרוטוקול כולל בחירת מוצרי קנאביס רפואי מתאימים ויצירת טבלת צריכה מותאמת אישית אשר מאפשרת מיקסום של הטיפול בקנאביס.

בנוסף, אנו מלווים את המטופל למשך מספר חודשים דבר המאפשר קשר רציף עם המטופל ומעקב אחר הצלחת הטיפול מבחינה סוביקטיבית (דוווחים של המטופל) ובצורה אוביקטיבית (שיפור במדדים קלינים). כמו כן, הליווי מאפשר לתת מענה לצרכים הנדרשים במהלך הטיפול בקנאביס רפואי כגון: החלפת מוצרים, הגדלת מינון/שינוי המרשם והתמודדות עם תופעות לוואי. בכך אנו מאפשרים למטופל שימוש נכון ואפקטיבי בקנאביס רפואי למגוון רחב של מטרות טיפוליות.

הפרוטוקול כולל בחירת מוצרי קנאביס רפואי מתאימים ויצירת טבלת צריכה מותאמת אישית אשר מאפשרת מיקסום של הטיפול בקנאביס. בנוסף, אנו מלווים את המטופל למשך מספר חודשים דבר המאפשר קשר רציף עם המטופל ומעקב אחר הצלחת הטיפול מבחינה סוביקטיבית (דוווחים של המטופל) ובצורה אוביקטיבית (שיפור במדדים קלינים). כמו כן, הליווי מאפשר לתת מענה לצרכים הנדרשים במהלך הטיפול בקנאביס רפואי כגון: החלפת מוצרים, הגדלת מינון/שינוי המרשם והתמודדות עם תופעות לוואי. בכך אנו מאפשרים למטופל שימוש נכון ואפקטיבי בקנאביס רפואי למגוון רחב של מטרות טיפוליות.